Mohon kerjasama semua SU LDP Sekolah menghantar email pelaporan KMLDP kutipan ke-2 (kutipan pertama berakhir Jun 2009) kepada pegawai penyelaras PPD masing-masing sebelum 20 Oktober 2009. Tuan-tuan perlu mengguna borang KMLDP Versi 3. Borang boleh dimuat turun dalam menu 'download'.
Bagi sekolah yang telah menghantar laporan KMLDP kutipan pertama, tuan-tuan tidak perlu mengisi semula maklumat kursus yang dihantar mengguna borang versi lama. Tuan-tuan hanya perlu mengisi data kursus yang dilaksana selepas penghantaran maklumat KMLDP Jun. Jika tiada sebarang kursus dilaksanakan selepas kutipan KMLDP Jun tuan puan perlu menghantar email kepada ppd dan jpn sebagai makluman
DOWNLOAD BAHAN KURIKULUM STANDARD SEKOLAH RENDAH (KSSR)

KLIK DI SINI ATAU BANNER UNTUK DOWNLOAD
BAHAN KSSR TAHUN 1
Friday, October 09, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Popular Posts
-
GOOGLE Inc melancarkan Google Maps Malaysia, platform pencarian yang membolehkan pengguna tempatan mencari maklumat kedudukan geografi seper...
-
Kursus Pembangunan Professional Berterusan (Continuing Professional Devolopment –CDP) Guru Gred DG41 JPN Kelantan klik untuk dow...
-
Dimaklumkan bermula 4 Januari 2012 Mesyuarat Jemaah Menteri (MJM) telah bersetuju meluluskan Sistem Pentaksiran Baharu STPM bagi menggantika...
-
Seramai 67,202 orang calon akan menduduki peperiksaan Penggal 1 Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia (STPM) tahun 2013, iaitu peperiksaan berd...
-
-
Semua Pengetua, Guru Besar dan YDP Sekolah-Sekolah Kelantan dan ibu bapa boleh menggunakan bahan sarana sekolah dan sarana ibu bapa u...
-
Klik link di bawah untuk download Sukatan Pelajaran STPM Baharu 2012 Peraturan dan Skema Peperiksaan STPM Baharu 2012 Panduan Umum Pengurus...
-
Dimaklumkan bahawa sebarang masalah berkaitan penempatan atau pertukaran guru bolehlah dihubungi Bahagian Pengurusan Sekolah Harian di talia...
-
Sila semak web SAPS - Terdapat arahan baru seperti berikut : "Mulai tahun ini, maklumat murid akan DIAMBIL SECARA TERUS DARI SISTEM SMM...
-
Atau KLIK di SINI untuk DOWNLOAD
No comments:
Post a Comment